Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan yang Mubarak ini. Semoga Diberikan Keberkatan dari Allah S.w.t. Doa Puasa

Apa Difikirkan lagi..Daftar sekarang..Peluang Dihadapan anda

 
 

 

 

 

 

Nama:
Nama Terakhir:
Telefon:
E-Mail:
E-Mail Ulangan:
Negara:
Brapa pendapatan anda mahu:

 


By taking the free tour of this incredible system you will lock in your spot to secure an online income. We will email you every time we place another person in your SuccessLine. Details on next page...

 

 

 

 

 
hits counter
Top 100 : Business : Opportunities Sites

Wednesday, April 8, 2009

Vemma dan Vemma Builder


Vemma - Bisnes sebenar yang kita jalankan. Syarikat yang bertanggungjawab mengeluarkan produk Mangosteen Plus yang menjadi produk utama Vemma. Produk Vemma sangat bagus dan berkualiti serta memberi kesan yang baik untuk kesihatan. Apabila sudah ada produk yang bagus, Vemma mempunyai masalah untuk memasarkan produknya.

Vemma adalah sebuah syarikat MLM online. Jadi, jika tiada sistem yang hebat, sistematik dan tersusun sudah tentu susah untuk membuat sales. Lagipun, Vemma bukan MLM tradisional yang perlu berjumpa orang, lepak di kedai mamak untuk bercerita, open table, keluar malam… Lalu Vemma mengupah sebuah company untuk menyelesaikan masalah ini yang kemudiannya di namakan Vemmabuilder



Vemmabuilder adalah anak syarikat kepada VeMMA sahaja. Anak syarikat ini telah mencipta satu sistem autoresponder yang hebat. Business yang sebenar disini adalah VeMMA. Tujuan Vemmabuilder diwujudkan adalah untuk memudahkan ahli-ahli Vemma untuk mencari dan follow-up prospek serata dunia. Sistem ini akan menukar prospek daripada pelawat kepada consumer / pembeli. Maknanya disini Vemmabuilder berfungsi sebagai "virtual office" untuk ahli-ahli di Vemma.

Bayaran untuk servis laman web ini adalah USD19.95 setiap bulan. Tetapi jangan risau, jika anda dapat menaja sendiri minimum seramai 5 orang ahli berbayar pada bulan tersebut, bayaran caj untuk bulan seterusnya dianggap PERCUMA. Bayaran USD19.95 untuk melakukan business global seperti ini sangatlah murah. Lebih kurang sama jika anda hendak menggunakan servis seperti autoresponder GetResponse yang mana digunakan oleh ahli-ahli di business yang lain. Tetapi disitu memerlukan anda untuk mencipta email follow-up anda secara sendiri.

Sewa kedai pun memerlukan kos beratus-ratus atau beribu-ribu ringgit setiap bulan. Inikan anda diberikan "virtual office" yang cajnya hanya USD19.95 ataupun PERCUMA yang membolehkan anda membina business global ini hanya dari PC di rumah anda sahaja. Jimat masa dan modal anda..!!

Selain daripada servis percuma, Vemmabuilder juga memberikan anda 1 hadiah saguhati jikalau anda dapat menaja ramai orang dalam seminggu. Cabaran ini dijalankan setiap minggu, hari Jumaat hingga hari Jumaat berikutnya. Saguhati diberikan berdasarkan siapa ramai tajaan dapat lebih bonus. Ini adalah satu persaingan sihat diantara ahli-ahli di VeMMA. Tetapi bukan ini sahaja yang ada, 10 bonus yang lebih besar menanti anda di business sebenar VeMMA. Contoh cek-cek yang pernah dimenangi ada seperti di bawah. Klik untuk lebih jelas.

Usaha disini hanya mempromosikan laman web Vemmabuilder sahaja. Contoh http://www.vemmabuilder.com/536051405. Tukar 536051405 kepada nombor ID masing-masing. Ahli-ahli di business VeMMA tidak mencari orang, orang yang akan mencari mereka nanti. Menaja orang tidak menjadi masalah lagi di business VeMMA, malah menjadi satu keseronokan. Malaysia sahaja sudah mempunyai 13 juta pengguna internet.

Kepada yang belum upgrade menjadi ahli, cepat-cepatlah berbuat demikian sebelum hari Jumaat jam 2 petang. Ini untuk mengelakkan anda dari kehilangan downline yang upgrade dibawah anda untuk anda menjana CYCLE BONUS daripada mereka. Semua info dan pautan untuk upgrade ada di dalam laman web Vemmabuilder. Login menggunakan ID dan password yang diberikan ke email anda.




Bagaimana VEMMABUILDER membantu anda ?
LANGKAH 1. ENROLL PRE-ENROLLIES ANDA
Anda hanya perlu buat kerja ini dahulu. 10% effort
ENROLL maksudnya : promosikan website biru vemmabuilder anda ( rujuk contoh)
pastikan mereka isikan form dan seterusnya mereka akan menjadi pre-enrollies (prospek)


LANGKAH 2. 80% VEMMABUILDER AKAN MEMBANTU ANDA
Capture prospect information for quick and easy follow-up
Membawa terus prospek anda secara automatik ke perniagaan antarabangsa ini.
Follow-up semua pelawat secara automatik
Bekerja untuk anda 24/7, walaupun anda sedang tidur atau pergi bekerja
Menjadi platform penyaluran maklumat anda, jadi anda sudah memilki website secara percuma.
PENTING : VB akan menyaring prospek anda kepada mereka yang betul-betul serius dan bermotivasi sepertimana diri anda juga. Anda akan memperolehi 3 kategori prospek :
Serius :
50 : 50 ; masih samar-sama dan tidak pasti
Negatif


LANGKAH 3. MENUNGGU GENUINE PROSPEK & PAID MEMBER ; MEREKALAH BISNES PARTNER ANDA.
10% lagi dari kerja anda ialah pastikan ada personal touch mereka yang dari kategori 1 dan 2.
kerja anda ?
-reply email
-jawab sms
-menjawab panggilan telefon dari mereka
Anda hanya perlu menerangkan dan bercerita semula pengalaman anda daripada pre enrolies kepada paid member.
Jangan risau ! kerja anda sebenarnya cukup mudah…kerana mereka sudah ada sedikit maklumat tentang bisnes anda. Mereka adalah genuine prospek . Mereka sudah disaring oleh vemmabuilder.
Sekiranya dlm bisnes traditional, anda mungkin berbuih-buih mulut bercerita namun prospek anda sebenarnya tiada minat langsung.

TIPS :
  1. Ceritakan tentang diri anda dan terangkan kenapa anda sendiri menyertai VEMMA?

  2. Ceritakan perbezaan bisnes ini dengan bisnes lain….( anda boleh sentuh tentang produk dan sistem vemmabuilder)

  3. Potensi menjana pendapatan.

  4. belajar copy dan paste ( control V + control C )
    anda hanya perlu copy artikel di dalam http://mohdmusrizal.blogspot.com/ mengikut kesesuaian soalan.
    anda juga boleh setting auto responder email dan setkan FAQ pada email anda..rujuk upline anda.

Rumusan VEMMABUILDER :
VEMMABUILDER iaitu satu engin atau mesin pengrekrutan downline yang sangat sangat berkuasa (VERY VERY POWERFUL). Ia akan bertindak balas secara automatik terhadap prospek kita tadi dan membuatkan prospek anda tak senang duduk oleh machine ini. Siang dan malam prospek ini akan di ‘kacau’ dan ‘dirangsang’ oleh vemmabuilder selama 90 hari… Inilah kekuatan dan kelebihan vemma business yang tiada dalam bisnes lain.
Dalam bisnes konventional kita perlu CARI ORANG tapi di VEMMABUILDER, ORANG AKAN CARI KITA. Kenapa? Ini kerana meraka telah terangsang dan membuak-buak perasaan ingin tahu….dek kerana di usik oleh vemmabuilder….
11 juta rakyat malaysia celik IT dan menjadi pengguna internet di malaysia….Bayangkan kita memperolehi 2% or 5% dari jumlah itu kedalam bisnes? dan lebih indah, network kita tadi mempunyai rakan atau keluarga di Indonesia, Thailand , India, Australia, Amerika , United Kingdom….bayangkan BESAR MANA BUSINESS ANDA ????



Tapi anda dimana???
HANYA DI HADAPAN PC ATAU LAPTOP di rumah anda…


artikel dari Mr.Hazrul-worldbiz2u

No comments:

The Vemma Opportunity

Vemma Biz Opp
From: vemma, 1 month ago

Vemma Biz Opp
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: mlm networking)


Vemma Opportunity Presentation


SlideShare Link