Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan yang Mubarak ini. Semoga Diberikan Keberkatan dari Allah S.w.t. Doa Puasa

Apa Difikirkan lagi..Daftar sekarang..Peluang Dihadapan anda

 
 

 

 

 

 

Nama:
Nama Terakhir:
Telefon:
E-Mail:
E-Mail Ulangan:
Negara:
Brapa pendapatan anda mahu:

 


By taking the free tour of this incredible system you will lock in your spot to secure an online income. We will email you every time we place another person in your SuccessLine. Details on next page...

 

 

 

 

 
hits counter
Top 100 : Business : Opportunities Sites

Wednesday, April 8, 2009

Sijil Halal

Isu halal dan haram di dalam Islam adalah isu yg sgt besar dan sensitif, bagi seorang muslim kita hendaklah menjaga pemakanan, pemakaian dan cara kehidupan kita agar mendapat berkat hidup di dunia ini..

Sebelum ini, produk Vemma di Malaysia tidak mempunyai lesen halal dari Jakim ataupun peringkat antarabangsa. Setelah Vemma meletup di Malaysia, ahli-ahli Vemma telah mendesak supaya lesen halal dikeluarkan. Dan hasilnya, melalui ujian saintifik dan ahli agama, produk Vemma betul-betul disahkan halal. Ini adalah sijil halal Vemma di peringkat Asia.

Untuk pengetahuan anda, lesen ini lebih besar berbanding lesen daripada Jakim. Kenapa tidak menggunakan lesen halal daripada Jakim?

Ini kerana, produk ini bukan buatan Malaysia. Untuk mendapat pengesahan Jakim, ujikaji dan kilang perlu di bina di Malaysia, sedangkan kilang pembuatan produk berada di Amerika. Lagipun, keputusan untuk mendapatkan lesen halal asia adalah untuk menjimatkan masa dan prosedur.

Kenapa?
Kerana, jika sijil halal dikeluarkan di Malaysia, adakah Singapore dan Indonesia akan menggunakan sijil halal Jakim juga? Tentunya tidak reliable bukan? Jadi, sijil halal Asia adalah atas persetujuan bersama dan diguna pakai oleh semua negara Islam di Asia.

No comments:

The Vemma Opportunity

Vemma Biz Opp
From: vemma, 1 month ago

Vemma Biz Opp
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: mlm networking)


Vemma Opportunity Presentation


SlideShare Link