Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan yang Mubarak ini. Semoga Diberikan Keberkatan dari Allah S.w.t. Doa Puasa

Apa Difikirkan lagi..Daftar sekarang..Peluang Dihadapan anda

 
 

 

 

 

 

Nama:
Nama Terakhir:
Telefon:
E-Mail:
E-Mail Ulangan:
Negara:
Brapa pendapatan anda mahu:

 


By taking the free tour of this incredible system you will lock in your spot to secure an online income. We will email you every time we place another person in your SuccessLine. Details on next page...

 

 

 

 

 
hits counter
Top 100 : Business : Opportunities Sites

Wednesday, December 3, 2008

MENGAPA SAYA PERLU MEMILIH VEMMA

Pemilihan suatu syarikat yang kukuh adalah penting bagi kejayaan anda. Takkanlah anda mahu membazirkan masa, tenaga dan wang ringgit anda dan akhirnya impian anda berkubur begitu sahaja. Saya sendiri pada mulanya tercari-cari apakah bisnes sebenar yang ingin saya ceburi secara online …namun akhirnya saya menemui company vemma ini dimana saya merasakan kekuatannya adalah pada :
Produk MANGGOSTEEN PLUS : PRODUK INI mungkin agak baru bagi anda. Namun kini, terdapat 2 player utama dalam pembuatan secara komersil jus manggis di dunia iaitu VEMMA dan syarikat X. Kalau anda tengok perkembangan WELNESS INDUSTRY, anda dapat mengikuti peredaran semasa atas revolusi penyelidikan tumbuh-tumbuhan. Dahulunya orang sibuk mengkomersilkan produk aloevera, tongkat ali, ganoderma dan kini adalah masanya untuk zon jus manggis. Jadi untuk tahun 2008, apakata kalau anda cuba berubah : dari tidak mengamalkan pemakanan yang seimbang kepada jus diet VEMMA ini ataupun sekiranya anda sudah mengamalkan pelbagai supliment cuba bertukar kepada satu produk sahaja iaitu jus diet VEMMA .
Kekuatan ke2 ialah dari segi MARKETING secara ONLINE…saya sebenarnya tertarik dgn bisnes ini disebabkan dari email-email autoresponder yang datang dari sistem VEMMABUILDER. Ianya yang menyebabkan saya sign-up sebagai member dan dari sistem inilah baru saya diperkenalkan dengan jus manggis. Maksudnya, impak bisnes datang dahulu barulah disertakan minat terhadap produk. jadi, “soal sukar mencari orang” bukanlah alasan dalam menceburi bidang networking sebegini.

No comments:

The Vemma Opportunity

Vemma Biz Opp
From: vemma, 1 month ago

Vemma Biz Opp
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: mlm networking)


Vemma Opportunity Presentation


SlideShare Link