Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan yang Mubarak ini. Semoga Diberikan Keberkatan dari Allah S.w.t. Doa Puasa

Apa Difikirkan lagi..Daftar sekarang..Peluang Dihadapan anda

 
 

 

 

 

 

Nama:
Nama Terakhir:
Telefon:
E-Mail:
E-Mail Ulangan:
Negara:
Brapa pendapatan anda mahu:

 


By taking the free tour of this incredible system you will lock in your spot to secure an online income. We will email you every time we place another person in your SuccessLine. Details on next page...

 

 

 

 

 
hits counter
Top 100 : Business : Opportunities Sites

Friday, July 17, 2009

Bonus Di Vemma

Bagaimana anda boleh mendapat bonus dalam VeMMA? Ada yang dapat kecil nilainya, ada yang besar nilainya..Kenapa? Ok, saya akan terangkan bagaimana dan apakah bonus-bonus di VeMMA.

Di VeMMA mengandungi 10 bonus + 3 bonus di Vemmabuilder , Total = 13 bonus tetapi pada kali ini saya akan terangkan hanya 2 bonus sahaja dulu. Saya tidak akan menceritakan semuanya takut anda pening pula nanti=) tp kalo anda nk jugak belajar, YM or SKYPE me anytime ok..

Bonus-bonus di VeMMA sangat lumayan dan besar-besar belaka. Mari kita berkenalan dengan dua bonus utama di VeMMA:

1. Fast Start Bonus

2. Cycle Bonus

=============

Fast Start Bonus

Bonus ini bolehlah di katakan sebagai bonus kerana anda telah mengembangkan perniagaan VeMMA. Lebih mudah lagi ianya di namakan sebagai bonus tajaan.

Situasi pertama

“Anda pergi ke kedai kereta bersama kawan anda kerana kawan anda ingin membeli kereta. Anda berjumpa sales manager di situ dan recommendkan kawan anda kereta di situ, anda akan di berikan komisyen kerana tolong recommendkan”

Situasi kedua

“Mak saudara saya membuka Chalet di Pulau Perhentian. Saya telah membawa 10 orang kawan saya untuk menginap dan mereka semua menagmbil Pakej 3 hari 2 malam yang berharga RM300. Saya menerima komisyen 20% dari Mak Saudara saya bagi setiap seorang pelawat itu kerana tolong recommendkan”

Sama juga dengan VeMMA, jika anda mempromosikan VeMMA kepada orang lain dan orang lain menyertainya, anda akan di bayar berdasarkan Pakej Produk yang di ambil oleh “downline” anda.

bonus-vemma

Di VeMMA, kita ada 4 Pakej Produk :

Mungkin anda boleh faham jika lihat pada jadual di atas. Kita mendapat bonus tajaan bergantung kepada pakej mana yang kita ambil dan pakej mana yang downline kita ambil. Katakan:

# U mengambil Single pack, A mengambil Single pack, U akan dapat RM38

# U mengambil Single pack, A mengambil Basic pack, U akan dapat RM228

# U mengambil Double pack, A mengambil Single pack, U akan dapat RM38

# U mengambil Single pack, A mengambil Silver pack, U akan dapat bonus RM342

# U mengambil Silver pack, A mengambil Ultimate pack, U akan dapat bonus RM950

dan begitulah seterusnya…saya rasa anda dah paham kan?

TETAPI ada yang lebih BEST jika;

#U mengambil Ultimate pack, A juga mengambil Ultimate pack. U akan dapat bonus RM1,520. (Besar tu 42% dari harga pakej produk). Jadi ambillah Ultimate ya jika mahu bonus besar. Baca lagi tentang kelebihan Ultimate di sini.

=============

Cycle Bonus

Cycle bonus di kira berdasarkan point yang dikenali sebagai CV (Cycle Volume).

“Anda pergi ke Shell atau Petronas dan tunjukkan Real Rewards, anda akan dapat point. Point ini boleh di redeem dengan barang-barang seperti payung, peti sejuk, TV dan sebagainya”

Sama juga konsepnya di VeMMA. Anda akan mendapat point jika membeli Pakej produk VeMMA. Malah anda juga dapat point jika orang yang anda perkenalkan turut membeli Pakej produk VeMMA. Bayangkan jika anda ke stesen minyak, anda bawa 4 orang di dalam kereta tetapi hanya anda seorang sahaja yang dapat point.

Dan YANG PALING BEST, point CV di VeMMA akan di redeem sebagai duit yang akan di bayar kepada anda pada setiap minggu. Cuba fikirkan, “Anda suka di redeem sebagai duit atau payung?” :D

Untuk membolehkan anda me’redeem’ bonus CV (cycle bonus) anda, anda perlu cukupkan point di kedua-dua belah kaki dengan nisbah:

1 cycle bonus =

180 CV di kaki 1 + 360 CV di kaki 2

atau

360 CV di kaki 1 + 180 CV di kaki 2

bonus-vemma-2

1 Cycle Bonus = USD30.33/RM114

Bagaimana kita boleh mendapat CV? Seperti yang saya tulis diatas, ianya adalah melalui pembelian pakej produk samada diri sendiri atau downline kita. Setiap pakej produk memberikan CV yang berbeza. Lihat jadual di bawah:

p/s - Di dalam VeMMA kita berupaya mendapat limpahan CV dan downline daripada upline. CV di kaki kiri akan terus meningkat walaupun kita masih belum ada Paid Member direct line lagi kerana diberikan oleh upline. Inilah kelebihan yang best kat VeMMA:D

Bagi anda yang dah daftar percuma, segera upgred keahlian anda menjadi Paid Member untuk mulai menjana pendapatan & menikmati bonus di VeMMA. Saya akan ajarkan step-by-step cara untuk mendapat bonus di VeMMA secara efektif.

Bagi anda yang belum daftar, segera tempah kedudukan anda dalam network VeMMA dan daftar secara percuma sekarang!

No comments:

The Vemma Opportunity

Vemma Biz Opp
From: vemma, 1 month ago

Vemma Biz Opp
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: mlm networking)


Vemma Opportunity Presentation


SlideShare Link