Selamat Menjalani Ibadah Puasa di Bulan Ramadhan yang Mubarak ini. Semoga Diberikan Keberkatan dari Allah S.w.t. Doa Puasa

Apa Difikirkan lagi..Daftar sekarang..Peluang Dihadapan anda

 
 

 

 

 

 

Nama:
Nama Terakhir:
Telefon:
E-Mail:
E-Mail Ulangan:
Negara:
Brapa pendapatan anda mahu:

 


By taking the free tour of this incredible system you will lock in your spot to secure an online income. We will email you every time we place another person in your SuccessLine. Details on next page...

 

 

 

 

 
hits counter
Top 100 : Business : Opportunities Sites

Tuesday, May 12, 2009

Aktiviti - aktiviti dalam Bisnes Vemma

Salam Sejahtera,


Semoga anda semua sihat sejahtera.

Aktiviti-aktiviti penting untuk membantu anda mengembangkan bisnes Vemma anda :

1. Vemma Bisnes Preview :


Diadakan pada SETIAP Selasa 8:30 - 10:30 mlm di Head Office Vemma di Jaya One, Petaling Jaya. Dihadiri oleh ahli-ahli baru dan juga pre enrollee. Dua topik utama - vemma bisnes dan marketing plan. Masuk adalah percuma.

*Note : Bagi ahli Vemma di utara, kami akan mengadakan vemma bisnes preview pada 23 Mei 2009 (Sabtu) di Safira Club Seberang Jaya pd jam 1 - 5 ptg. Tempat terhad kpd 50 org shj, tiket RM10 shj. Sila hubungi Platinum Leader Razrul Anwar utk tempahan tiket. (0123253468)

2. Vemma Fast Start Training (VFT):


Diadakan dari masa ke semasa dan akan dimaklumkan. VFT yg terdekat ialah pada 7 Jun 2009 dimana 2 orang Royal Ambassador Leader dari USA akan hadir utk menggemparkan VFT kali ini. Bertempat di Singgahsana Hotel Petaling Jaya. Mulai jam 1 - 6 ptg. Sebelah malam diadakan majlis makan malam sempena setahun VFT diadakan.

3. Coaching Class . Aktiviti ini diadakan pada setiap Sabtu di Head Office di Jaya One pada jam 10:30 pagi - 1 tgh hari. Leader-leader akan menyampaikan kaedah-kaedah utk promosi bisnes anda sama ada secara online atau offline. Kelas bimbingan ini adalah percuma kepada mereka yg berminat.Sila hubungi upline anda utk kehadiran.

4. Online Skype meeting. Aktiviti ini diadakan pada setiap Sabtu jam 2 - 3 ptg, dimana semua ahli Vemma akan online dari seluruh pelusuk Malaysia termasuk dari Sabah dan Sarawak. Dalam meeting ini, semua ahli bebas untuk mengemukakan sebarang persoalan dan masalah bisnes Vemma. Idea-idea bernas juga digalakkan. Sila download skype di www.skype.com dan add vleader.malaysia.

5. Promosi atau iklan bisnes. Aktiviti ini amat penting kepada semua ahli demi untuk berjaya. Tanpa promosi , anda tidak akan kemana-mana. Cara promosi ini penting diamalkan dari masa ke semasa sama ada secara online atau offline. Sila dapatkan khidmat nasihat dari upline atau enroller anda.

6. Group meeting. Bagi yang mempunyai group yg besar, maka elok diadakan group meeting dari masa ke semasa demi untuk koodinasikan bisnes dan membantu ahli-ahli utk gerakkan bisnes dan kembangkan rangkaian.

Saya sarankan kepada mereka yang benar-benar seriuos agar libatkan diri secara seriuos di dalam aktiviti-aktiviti yg dinyatakan di atas.

Sekian, bersamalah kita menuju ke puncak kejayaan

Kind regards,
Mohd Musrizal Bin Mohammad Musridan
RiezVem Resources Ent.

012-2646778

http://www.vemmabuilder.com/536051405



No comments:

The Vemma Opportunity

Vemma Biz Opp
From: vemma, 1 month ago

Vemma Biz Opp
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: mlm networking)


Vemma Opportunity Presentation


SlideShare Link